Текущее время: 20 янв 2020, 21:16

Часовой пояс: UTC + 2 часа [ Летнее время ]


Правила форума


Посмотреть правила форума



Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 95 ]  На страницу 1, 2, 3, 4  След.
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: Борт журнал Т-3
Новое сообщениеДобавлено: 10 фев 2018, 02:26 
Не в сети
Состоявшийся Волговод
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 21 апр 2013, 23:13
Сообщения: 665
Откуда: Гостомель
Автомобиль: Фольцваген Т-3 1.9D
City: Гостомель
Телефон: 0664796459
Reputation points: 1
Add reputation point Subtract reputation point
Ну шо ж раз такі дебати в продажі авто. Вирішив тут відкрити тему по моєму бусу Т-3 . Так би мовити іншим буде наука, і досвід.
В підсумку після покупки що вилізло вже в мене.
1) Термостат= біля 200грн
2) Прокладка ГБЦ=560грн
3) болти ГБЦ=380грн (одноразові)
4) Замок заж в зборі 400грн
5) барабан Б/У хороший стан(старий був поведений)
6) ремінь ГРМ 400грн

Поміняв зразу бо не знаю скіко старий пройшов. Бо гне клапана якщо лопає. Ресурс ГРМ 100тисч.
До речі дуже приемно що до всіх запчастин вкладиші де все пошагово розжовано роскладено на картинках. З усіма моментами. Стікери
для контроля за ресурсом деталі в наявності .


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: Борт журнал Т-3
Новое сообщениеДобавлено: 10 фев 2018, 09:23 
Не в сети
Супер Волговод
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 24 сен 2011, 22:53
Сообщения: 8868
Автомобиль: ---
City: ---
Ценник понятен. А как отношение к машине? Жалеешь? Может не Т3 надо было брать, а что то другое?


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: Борт журнал Т-3
Новое сообщениеДобавлено: 10 фев 2018, 11:41 
Не в сети
Состоявшийся Волговод
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 21 апр 2013, 23:13
Сообщения: 665
Откуда: Гостомель
Автомобиль: Фольцваген Т-3 1.9D
City: Гостомель
Телефон: 0664796459
Reputation points: 1
Add reputation point Subtract reputation point
Добро. Ну машинка подобається. Тому що: це інша філософія взагалі. Як би мовити в легкової машини об"єм на зовні . Тобто мається стиснений салон на 4-5 . І багажник, який розділений, це теж з"їдає об"єм. По суті бус як міні домик.Всередині об"єм використовується в повному обсязі. Легкова салон і то в рамках сидушок. Трохи сумбурно,але так десь думається. Бус вже можна посадить 9 людей. Або вже можна три проти трьох сидіння. Між ними вже можна столик захімічить. Є де пристроїть невеличкий авто-холодильник пересувний. Що дуже важливо коли в моєму хоббі польоти проводяться в жару. Це просто супер. Іноді часами стоїш втикаєш на горі ждеш потрібні умови погодні. а тут прохолодні напої. Та й ночівля, і все що завгодно. Ще й для спортивного обладнання місце над мотором.
Це що до об"єму.
Що до машини то шумна.Дизель є дизель. Але то все рішаємо. Бус мякий дуже подобається. Їхати якось цікавіше,коли сидиш вище. Обзор краще. Ну якось так. Ну в принципі машинка подобається дуже. Як писав вище це зовсім інша філософія, і мабуть з легковою машиною не зовсім коректно порівнювати. Це інший клас машин.Волга просто має свій шарм, вальяжність, таку собі, розміри, на Волзі також однозначно получаєш задоволення від їзди.Але наші реаліїї завставляють шось вирішувать.
Ну а ціни компенсуються якістю З/Ч. Це вічний спор що краще бенз, або газ. Всі рахують за скільки він окупиться на Волзі. Але не ніхто не рахуєщо з першого дня експлуатації в тебе є можливість їхати куди заманеться.
Однозначно що будуть затрати, це Б/У ще й з роками.Ті люди з досвідом,з якими вже довелося проконсультуватись . Сказано так.Якщо цього німця привести в належний стан, то хватить дуже на довго. Такі враження пока відмашини.

P.S. Що до інших варіантів. То на руках в принципі була сумма в 2500у.е. ті варіанти які я перелопатив, більш свіжиших років. Як правило мали або проблеми з кузовом, мотором, або биті. З кузовом возиться категорично не хочу. З досвіда неблагодарна робота. Плюс потім малярка. Тому вибрав цю машину. Поки затратище терплять. Далі буде.)))))


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: Борт журнал Т-3
Новое сообщениеДобавлено: 10 фев 2018, 13:37 
Не в сети
Супер Волговод
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 08 мар 2015, 18:30
Сообщения: 1685
Автомобиль: ГАЗ 3102 1988 г.в.
City: Киев
Телефон: 063-982-29-47
Reputation points: 16
Add reputation point Subtract reputation point
А чому не Газель? Ціни на них вищі?

_________________
Изображение


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: Борт журнал Т-3
Новое сообщениеДобавлено: 10 фев 2018, 13:45 
Не в сети
Супер Волговод
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 03 ноя 2007, 07:46
Сообщения: 2655
Откуда: Киев, Теремки-2
Автомобиль: R.I.P.Волгозавр/now Renault Trafic - II
City: Киев
Телефон: О68*126*9429
Reputation points: 9
Add reputation point Subtract reputation point
Я грішним ділом подумав про цей Т-3 https://uk.wikipedia.org/wiki/Panzer_III demon

_________________
Айфон устаревает за пару месяцев, а трехлинейка остается в строю с 1891 года


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: Борт журнал Т-3
Новое сообщениеДобавлено: 10 фев 2018, 13:51 
Не в сети
Состоявшийся Волговод
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 21 апр 2013, 23:13
Сообщения: 665
Откуда: Гостомель
Автомобиль: Фольцваген Т-3 1.9D
City: Гостомель
Телефон: 0664796459
Reputation points: 1
Add reputation point Subtract reputation point
Матвеюшка писал(а):
А чому не Газель? Ціни на них вищі?


Ні. Просто на роботі є Газелі. Є наглядний досвід експлуатації. Чесно кажучи ні шось зовсім не хочеться. Постійно паливні насоси ,кардани, гниль кузова. Стреляв сюди. Не кажучи за низ дверей, і стиків днища . Я не кажу що мій Бус в ідеалі. Але ні.
То Змій. Так тож Панцер-3.))))


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: Борт журнал Т-3
Новое сообщениеДобавлено: 10 фев 2018, 13:54 
Не в сети
Супер Волговод
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 03 ноя 2007, 07:46
Сообщения: 2655
Откуда: Киев, Теремки-2
Автомобиль: R.I.P.Волгозавр/now Renault Trafic - II
City: Киев
Телефон: О68*126*9429
Reputation points: 9
Add reputation point Subtract reputation point
Матвеюшка писал(а):
А чому не Газель? Ціни на них вищі?

Коли почав дивитися в бік бусіка, спочатку розмірковував щодо Соболя. Люди з нашого ж ресурсу зказали: якщо соболь, то краще Газель, якщо вже Газель, то краще інка за ці гроші. :hello:

_________________
Айфон устаревает за пару месяцев, а трехлинейка остается в строю с 1891 года


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: Борт журнал Т-3
Новое сообщениеДобавлено: 10 фев 2018, 13:57 
Не в сети
Супер Волговод
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 03 ноя 2007, 07:46
Сообщения: 2655
Откуда: Киев, Теремки-2
Автомобиль: R.I.P.Волгозавр/now Renault Trafic - II
City: Киев
Телефон: О68*126*9429
Reputation points: 9
Add reputation point Subtract reputation point
Карпуха писал(а):
То Змій. Так тож Панцер-3.))))

І панцер-3, і Т-3 також )))))

_________________
Айфон устаревает за пару месяцев, а трехлинейка остается в строю с 1891 года


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: Борт журнал Т-3
Новое сообщениеДобавлено: 10 фев 2018, 14:46 
Не в сети
Супер Волговод
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 21 ноя 2012, 21:21
Сообщения: 1650
Откуда: Кёнигсберг
Автомобиль: ГАЗ 310221
City: Кёнигсберг (Германия)
Reputation points: 13
Add reputation point Subtract reputation point
Карпуха писал(а):
Бус вже можна посадить 9 людей.
Який очікуваний загальний пробіг протягом року?
Який відсоток цього пробігу будуть їздити ці 9 людей (чи хоча б 5-6)?
Хто несе витрати за амортизацію авто у цьому випадку, хто оплачує паливо, люди? Чи це твоя добра воля "допомогти ближньому"?

Карпуха писал(а):
Іноді часами стоїш втикаєш на горі ждеш потрібні умови погодні. а тут прохолодні напої.
Кидаєш на добу 4-ри півторалітрових пляшки з водою у морозильник, потім кладеш їх у обрізану пластикову 20-літрову каністру, обкладаєш її речами чи обгортаєш якоюсь ковдрою. Поміж пляшок кладеш охолоджені напої. Годин на 12-15 холоду вистачає.

Карпуха писал(а):
Та й ночівля, і все що завгодно. Ще й для спортивного обладнання місце над мотором.
Який відсоток від загального пробігу тобі потрібно ночувати у машині, возити інвентар?

Карпуха писал(а):
Сказано так.Якщо цього німця привести в належний стан, то хватить дуже на довго.
Німцями ж сказано, що: "Краще мерседеса новий мерседес!"
То кому вірити? Може німці помиляються, і чогось не знають з приводу "німця у належному стані"?
У мене склалося враження, що гроші свої вони ну дуже гарно вміють рахувати.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: Борт журнал Т-3
Новое сообщениеДобавлено: 10 фев 2018, 15:57 
Не в сети
Супер Волговод
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 24 сен 2011, 22:53
Сообщения: 8868
Автомобиль: ---
City: ---
Я б за такі гроші краще взяв би Форд Транзіт. Т-3 якийсь дуже вже допотопний. ИМХО.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: Борт журнал Т-3
Новое сообщениеДобавлено: 10 фев 2018, 17:28 
Не в сети
Супер Волговод
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 03 ноя 2007, 07:46
Сообщения: 2655
Откуда: Киев, Теремки-2
Автомобиль: R.I.P.Волгозавр/now Renault Trafic - II
City: Киев
Телефон: О68*126*9429
Reputation points: 9
Add reputation point Subtract reputation point
dakkota писал(а):
Я б за такі гроші краще взяв би Форд Транзіт. Т-3 якийсь дуже вже допотопний. ИМХО.

Поряд з нами за таку ціну Транзити - не айс. Одразу до зварювальника. Стикнувся, коли собі шукав, це був один з варіантів буса, що розглядався.

_________________
Айфон устаревает за пару месяцев, а трехлинейка остается в строю с 1891 года


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: Борт журнал Т-3
Новое сообщениеДобавлено: 10 фев 2018, 17:55 
Не в сети
Состоявшийся Волговод
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 21 апр 2013, 23:13
Сообщения: 665
Откуда: Гостомель
Автомобиль: Фольцваген Т-3 1.9D
City: Гостомель
Телефон: 0664796459
Reputation points: 1
Add reputation point Subtract reputation point
Цитата:
Який очікуваний загальний пробіг протягом року?
Який відсоток цього пробігу будуть їздити ці 9 людей (чи хоча б 5-6)?
Хто несе витрати за амортизацію авто у цьому випадку, хто оплачує паливо, люди? Чи це твоя добра воля "допомогти ближньому"?

То. Воджер. Відповім на питання питанням. Чи можете озвучить, або примінить ваш запит стосовно до Волги. Все буде ясно. Це все деталі не стосуються данного авто. Це цілі з якими я брав бус.
А якщо по суті то. Група людей буде 5-6 чоловік.Остальні місця під спортивне спорядження. Крила підвіски, палатки і таке інше. Це все цілі на дальні поїздки,на далекі льотні місця.Звичайно що всі будуть скидаться .Це по замовчанню.

Цитата:
Кидаєш на добу 4-ри півторалітрових пляшки з водою у морозильник, потім кладеш їх у обрізану пластикову 20-літрову каністру, обкладаєш її речами чи обгортаєш якоюсь ковдрою. Поміж пляшок кладеш охолоджені напої. Годин на 12-15 холоду вистачає.
Це не наші методи. В прикурювач втикнув, і все. Як устраює купа баклажок в салоні, мене ні.

Цитата:
Який відсоток від загального пробігу тобі потрібно ночувати у машині, возити інвентар?


Мабуть в інституті вчився.))) Виїзди як правило на декілька днів. Тому й ночівля.

Цитата:
"Краще мерседеса новий мерседес!"
На жаль ми не на рівні німців. На Волзі ми їздим теж не від хорошого життя.

Цитата:
Я б за такі гроші краще взяв би Форд Транзіт. Т-3 якийсь дуже вже допотопний. ИМХО.

Я як писав вище транзіт і інші з проблемами набагато більшими ніж с Т-3. І транзіт 2.4л =10л соляри. Це комерційний авто. І кузова там гниють жутко.
До того ж тому що Т-3 простий в обслузі,тому такий вибір.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: Борт журнал Т-3
Новое сообщениеДобавлено: 10 фев 2018, 18:55 
Не в сети
Супер Волговод
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 24 сен 2011, 22:53
Сообщения: 8868
Автомобиль: ---
City: ---
Можно подумать Фольцы таких годов не гниют. Они все за такие деньги проходят через руки сварщика. Но Транзит и Т-3 это две разные машины...
...Потер пост. Не будем засорять тему.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: Борт журнал Т-3
Новое сообщениеДобавлено: 10 фев 2018, 19:57 
В сети
Супер Волговод
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 19 май 2011, 19:15
Сообщения: 7397
Автомобиль: ГАЗ 24
City: Киевская обл.Обухов
Reputation points: 30
Add reputation point Subtract reputation point
dakkota писал(а):
Можно подумать Фольцы таких годов не гниют. Они все за такие деньги проходят через руки сварщика. Но Транзит и Т-3 это две разные машины...
...Потер пост. Не будем засорять тему.

смотря какой транзит.

_________________
Изображение


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: Борт журнал Т-3
Новое сообщениеДобавлено: 10 фев 2018, 20:37 
В сети
Супер Волговод
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 14 мар 2017, 18:43
Сообщения: 1345
Автомобиль: 3110 I Динго Циклон.гбо 4.. и другой.
City: MRPL недалеко..
Телефон: 0955270444
Reputation points: 5
Add reputation point Subtract reputation point
Фото побольше в студию.

_________________
Нирвана ведь у всех разная, как и Валгалла.....
Изображение


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: Борт журнал Т-3
Новое сообщениеДобавлено: 10 фев 2018, 20:52 
Не в сети
Супер Волговод
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 21 ноя 2012, 21:21
Сообщения: 1650
Откуда: Кёнигсберг
Автомобиль: ГАЗ 310221
City: Кёнигсберг (Германия)
Reputation points: 13
Add reputation point Subtract reputation point
Карпуха писал(а):
То. Воджер. Відповім на питання питанням. Чи можете озвучить, або примінить ваш запит стосовно до Волги. Все буде ясно.
Звісно можу.
Але форум (форуми) існують для рівноправного спілкування різних людей на рівних умовах, не вище/не нижче.
Тому надам відповідь у порядку черги, тобто після твоєї відповіді (або конкретної відмови з якихось причин...Можливо твоя дружина читає рядки, а ти чогось "шифруєшся" і не хочеш все викладати для широкого загалу. Все буває. Ставлюся до такого з певним розумінням).

Карпуха писал(а):
Звичайно що всі будуть скидаться .Це по замовчанню.
Скидатися на що саме?

Цитата:
Мабуть в інституті вчився.))) Виїзди як правило на декілька днів. Тому й ночівля.
Чому "мабуть"? Навіть у двох, але до чого тут це?
Писати нас усіх вчили ще в школі, рахувати також. Тим більше зараз: підсовуєш до себе калькулятор і "клацаєш". П'ять років тому я собі "наклацав", що мені буде по кишені "Волга" з ГБО.
Потім "переклацав" і зрозумів, що деякі плани змінилися, на 90-95% використовується авто лише однією особою. Відповідно "Волги" стало забагато, а витрати на утримання у деякій мірі завеликими. Ще й висота даху почала напрягати (стало малувато, доводилось частіше чіпляти причіп). Тому було прийняте рішення змінити авто на більш пристосоване до задач сьогодення.

Цитата:
На жаль ми не на рівні німців. На Волзі ми їздим теж не від хорошого життя.
Давай не будемо про німців, і про поляків також.
Бо той срач, який навколо нас, той бруд і пляшки з-під пива, то не німці позалишали, а я, ти, твій та мій сусід чи колега по роботі.

Німець не візьме собі машину, яку він не має можливості утримувати у належному технічному стані. Німець не візьме машину, на яку він не купить страховку чи не зможе заправляти її паливом. А наш брат запросто купує "на останні" БЧЖ (большой чёрный дЖип), шоП перед паСанами понтонутисЬ. Страховку купувати не буде, паливо заливатиме "з каністр" чи ще якесь "краЖене". Продовжувати ланцюжок можна безмежно, але немає сенсу.

Тим не менше, раз вже "назвался груздём...."
Хотів би почути таки від тебе предметну відповідь з приводу питань, піднятих вище (відсоток використання і "прочая-прочая"...)
Бо чогось у мене складається враження, можливо невірне, що ти хотів економити. Потім купив буса і.... їздиш на ньому "в одно ліцо" переважну кількість часу, коли машина "на ходу".
Ото тобі й уся "економія".


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: Борт журнал Т-3
Новое сообщениеДобавлено: 10 фев 2018, 21:20 
Не в сети
Состоявшийся Волговод
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 21 апр 2013, 23:13
Сообщения: 665
Откуда: Гостомель
Автомобиль: Фольцваген Т-3 1.9D
City: Гостомель
Телефон: 0664796459
Reputation points: 1
Add reputation point Subtract reputation point
Багато буков ні про що. Про інститут я не буду писать,то лишнє. Кому треба той зрозуміє.Одна причина по якій я зміни авто це (ключове слово) витрата палива. Хоть з пасажирами хоть без то не має значення. На кожен день. На кожен мій виїзд на гору Волга жере мій бюджет. Точка. Це якщо брати заправочну соляру. Я ще до того маю шарову соляру або по ціні на руках. ТНВД цього мотора доволі стійкий.
Різниця в запчастинах. Як на мою думку у Фольца дорожче, але якість а рівні. У Волги дешеві проте дуже багато неліквіда. Я взагалі не розумію що хочеш почути. Буков багато,смилу мало понятно.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: Борт журнал Т-3
Новое сообщениеДобавлено: 10 фев 2018, 23:14 
Не в сети
Супер Волговод
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 21 ноя 2012, 21:21
Сообщения: 1650
Откуда: Кёнигсберг
Автомобиль: ГАЗ 310221
City: Кёнигсберг (Германия)
Reputation points: 13
Add reputation point Subtract reputation point
Коли співрозмовник "бере на горло", як у ситуації вище; коли замість цифр "уменешаровасоляра" (с), то діалогом тут і не пахне.
Ситуація у тебе класична, як для наших співвітчизників: закортіло іномарку, взяв та й купив на те, що було у "заначці".
А там хоч трава не рости, нічого нового. Хто б там що "рахував", ага?!

Це нагадало мені мого сусіда, який на початку 90-х почав будувати хату "в два етажа", шоП усім сусідам "носа втерти".
Потім почав дорожчати газ, тому чоловік опалення зробив лише на першому поверсі. Станом на сьогодні живе з дружиною у двох кімнатах. У інших трьох опалення вимкнене, бо "не тягне по грошах". Про другий поверх мова взагалі не йде.
"Нафига козе баян?" :mrgreen:

Так і з машинами в Україні: "На останні куплю жипа!"

P.S.
Я, єслі шо, то абсолютно спокійно їздЯю на мітрЬЄ. Корона не падає, "галава нЬЄ баліт!" :hello:


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: Борт журнал Т-3
Новое сообщениеДобавлено: 10 фев 2018, 23:46 
Не в сети
Состоявшийся Волговод
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 21 апр 2013, 23:13
Сообщения: 665
Откуда: Гостомель
Автомобиль: Фольцваген Т-3 1.9D
City: Гостомель
Телефон: 0664796459
Reputation points: 1
Add reputation point Subtract reputation point
Ну то як вона є "уменешаровасоляра" то шо робить. Що до іномарки. Мені все одно яка марка.Кінцевий результат можливість їздить.
Якщо брати грубо кажучи 16л на 100км зимою точно.
Беручи самий дешевий газ підзаборний 12.79=204.64грн.
Беручи самий дешевий 7л на 100км ДТ 27=189грн.
І це при тому що на даний час стоїть тягова коробка. Зараз рахую скіко вийде вкинуть скростні шестерні, і пару.Тай турбіну ніхто не відміняв. Но то плани.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: Борт журнал Т-3
Новое сообщениеДобавлено: 10 фев 2018, 23:53 
Не в сети
Супер Волговод
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 10 апр 2008, 14:48
Сообщения: 11642
Откуда: Житомир
Автомобиль: GAZ 31105-2004г,GAZ 2752-2007г
City: Житомир
Reputation points: 5
Add reputation point Subtract reputation point
Цитата:
І це при тому що на даний час стоїть тягова коробка. Зараз рахую скіко вийде вкинуть скростні шестерні, і пару.Тай турбіну ніхто не відміняв. Но то плани.


Зміниш пари й поставиш турбіну, менше жерти не стане-- будеш просто шустріше їздити... smiile

_________________
2412; 1988; ЗМЗ-402; ГБЦ 92,8мм; ГБО, ПМ 31105,ЗМ-Вольво(3,7)"диски",5МКПП (была)
2752 СОБОЛЬ; 2007;(груз-пас, 7мест);ЗМЗ 405-22,ГБО-4.Wi-Fi,GPS
31105; 2004;ЗМЗ 4062; ГБО-4 Wi-Fi. GPS
водительский стаж
Изображение


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: Борт журнал Т-3
Новое сообщениеДобавлено: 10 фев 2018, 23:55 
Не в сети
Супер Волговод
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 10 апр 2008, 14:48
Сообщения: 11642
Откуда: Житомир
Автомобиль: GAZ 31105-2004г,GAZ 2752-2007г
City: Житомир
Reputation points: 5
Add reputation point Subtract reputation point
voyager, А, ти, не замислювався, що людині просто приємно їздити на тому бусі-- не залежно від витрат на його експлуатацію?.. :hello:

_________________
2412; 1988; ЗМЗ-402; ГБЦ 92,8мм; ГБО, ПМ 31105,ЗМ-Вольво(3,7)"диски",5МКПП (была)
2752 СОБОЛЬ; 2007;(груз-пас, 7мест);ЗМЗ 405-22,ГБО-4.Wi-Fi,GPS
31105; 2004;ЗМЗ 4062; ГБО-4 Wi-Fi. GPS
водительский стаж
Изображение


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: Борт журнал Т-3
Новое сообщениеДобавлено: 10 фев 2018, 23:57 
Не в сети
Состоявшийся Волговод
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 21 апр 2013, 23:13
Сообщения: 665
Откуда: Гостомель
Автомобиль: Фольцваген Т-3 1.9D
City: Гостомель
Телефон: 0664796459
Reputation points: 1
Add reputation point Subtract reputation point
Цитата:
voyager, А, ти, не замислювався, що людині просто приємно їздити на тому бусі-- не залежно від витрат на його експлуатацію?.

Так таки так.Зара ще поки привикаю, але все більше подобається.

Ну чому за рахунок приросту л.с менше треба буде давить тапок. Менше горючки буде йти. Думається в такому ключі.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: Борт журнал Т-3
Новое сообщениеДобавлено: 11 фев 2018, 00:01 
Не в сети
Супер Волговод
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 10 апр 2008, 14:48
Сообщения: 11642
Откуда: Житомир
Автомобиль: GAZ 31105-2004г,GAZ 2752-2007г
City: Житомир
Reputation points: 5
Add reputation point Subtract reputation point
Карпуха писал(а):
Ну чому за рахунок приросту л.с менше треба буде давить тапок. Менше горючки буде йти. Думається в такому ключі.

Тут всі так вважали спочатку, ставлячи 406-ті взамін 402-их... Але потім авто провокує на більш динамічну їзду, й витрата пального лишається практично тою самою... smiile

_________________
2412; 1988; ЗМЗ-402; ГБЦ 92,8мм; ГБО, ПМ 31105,ЗМ-Вольво(3,7)"диски",5МКПП (была)
2752 СОБОЛЬ; 2007;(груз-пас, 7мест);ЗМЗ 405-22,ГБО-4.Wi-Fi,GPS
31105; 2004;ЗМЗ 4062; ГБО-4 Wi-Fi. GPS
водительский стаж
Изображение


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: Борт журнал Т-3
Новое сообщениеДобавлено: 11 фев 2018, 00:02 
Не в сети
Состоявшийся Волговод
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 21 апр 2013, 23:13
Сообщения: 665
Откуда: Гостомель
Автомобиль: Фольцваген Т-3 1.9D
City: Гостомель
Телефон: 0664796459
Reputation points: 1
Add reputation point Subtract reputation point
Хмм не виключено :mrgreen: :thumb


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: Борт журнал Т-3
Новое сообщениеДобавлено: 11 фев 2018, 00:04 
Не в сети
Супер Волговод
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 10 апр 2008, 14:48
Сообщения: 11642
Откуда: Житомир
Автомобиль: GAZ 31105-2004г,GAZ 2752-2007г
City: Житомир
Reputation points: 5
Add reputation point Subtract reputation point
Карпуха писал(а):
Хмм не виключено :mrgreen: :thumb

давно всіма провірено... smiile

_________________
2412; 1988; ЗМЗ-402; ГБЦ 92,8мм; ГБО, ПМ 31105,ЗМ-Вольво(3,7)"диски",5МКПП (была)
2752 СОБОЛЬ; 2007;(груз-пас, 7мест);ЗМЗ 405-22,ГБО-4.Wi-Fi,GPS
31105; 2004;ЗМЗ 4062; ГБО-4 Wi-Fi. GPS
водительский стаж
Изображение


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: Борт журнал Т-3
Новое сообщениеДобавлено: 11 фев 2018, 00:07 
Не в сети
Супер Волговод
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 21 ноя 2012, 21:21
Сообщения: 1650
Откуда: Кёнигсберг
Автомобиль: ГАЗ 310221
City: Кёнигсберг (Германия)
Reputation points: 13
Add reputation point Subtract reputation point
Harley_ZT писал(а):
voyager, А, ти, не замислювався, що людині просто приємно їздити на тому бусі-- не залежно від витрат на його експлуатацію?.. :hello:

Так він же сам вказав причину продажу "Волги":
Карпуха писал(а):
В більшій мірі машину вирішив продавать по причині витрати пального.


Якщо "приємно", то можна й у космос зганяти. Аби пан мав час та натхнення... і трошки коштів.
"Трошки" у кожного своє, тільки й того.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: Борт журнал Т-3
Новое сообщениеДобавлено: 11 фев 2018, 00:11 
Не в сети
Супер Волговод
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 10 апр 2008, 14:48
Сообщения: 11642
Откуда: Житомир
Автомобиль: GAZ 31105-2004г,GAZ 2752-2007г
City: Житомир
Reputation points: 5
Add reputation point Subtract reputation point
voyager, Все біжить, все змінюється-- час усе розставляє по місцях... smiile

_________________
2412; 1988; ЗМЗ-402; ГБЦ 92,8мм; ГБО, ПМ 31105,ЗМ-Вольво(3,7)"диски",5МКПП (была)
2752 СОБОЛЬ; 2007;(груз-пас, 7мест);ЗМЗ 405-22,ГБО-4.Wi-Fi,GPS
31105; 2004;ЗМЗ 4062; ГБО-4 Wi-Fi. GPS
водительский стаж
Изображение


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: Борт журнал Т-3
Новое сообщениеДобавлено: 11 фев 2018, 00:20 
Не в сети
Супер Волговод
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 10 апр 2008, 14:48
Сообщения: 11642
Откуда: Житомир
Автомобиль: GAZ 31105-2004г,GAZ 2752-2007г
City: Житомир
Reputation points: 5
Add reputation point Subtract reputation point
Цитата:
поки привикаю, але все більше подобається.


а як іще виїдиш на свої гори й на грунт-- то повністю оціниш й кліринс й добре пригружені задні ведучі колеса... :hello:

_________________
2412; 1988; ЗМЗ-402; ГБЦ 92,8мм; ГБО, ПМ 31105,ЗМ-Вольво(3,7)"диски",5МКПП (была)
2752 СОБОЛЬ; 2007;(груз-пас, 7мест);ЗМЗ 405-22,ГБО-4.Wi-Fi,GPS
31105; 2004;ЗМЗ 4062; ГБО-4 Wi-Fi. GPS
водительский стаж
Изображение


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: Борт журнал Т-3
Новое сообщениеДобавлено: 23 фев 2018, 21:34 
Не в сети
Состоявшийся Волговод
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 21 апр 2013, 23:13
Сообщения: 665
Откуда: Гостомель
Автомобиль: Фольцваген Т-3 1.9D
City: Гостомель
Телефон: 0664796459
Reputation points: 1
Add reputation point Subtract reputation point
Доброго всім. Ну що ж невеличкий звіт.
Як тіко вроді все настроїлось,в салоні тепло, пічка жар. По мотрчику вроді гуд.На те вам.
Прогнив переходний корпус помпи.Не сама помпа .Там в 1.9Д переходний корпус стоїть. Таки от вт тому місці де прижимаеться винтами, там і прогнив зараза. Корпус придбаний на розборці 400грн
Я так розумію наочний приклад дешевих тосолів.Бо до цього був залитий тосол. Хотя вроді мають бути на одинаковій основі.
На практиці мабуть далеко ні. В підсумку фільтри по кругу,в купі сальником первичного валу 400грн.
Помпа була куплена з горячки, і не вивченя питання мною facepalm .Але вже була в наявності. 560грн купляв. До речі дешевша майже в двічі з 24Д. Стара помпа в принципі норм, за виключення відбита одна крильчатка. Хотя якщо взяти обслуговування в підзаборному СТО. То цілком можливо що таку й поставили. Не виключаю.
Ну й трохи фото для на глядності. Волга знову стала в пригоді. :thumb

P.S.Не лийте дешевий тосол :kill:
Изображение

Изображение

Изображение


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: Борт журнал Т-3
Новое сообщениеДобавлено: 23 фев 2018, 21:51 
В сети
Супер Волговод
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 19 май 2011, 19:15
Сообщения: 7397
Автомобиль: ГАЗ 24
City: Киевская обл.Обухов
Reputation points: 30
Add reputation point Subtract reputation point
Китайская помпа и на 24д стоит копейки.Оригинал фольц сколько стоит?А не китай.

_________________
Изображение


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 95 ]  На страницу 1, 2, 3, 4  След.

Часовой пояс: UTC + 2 часа [ Летнее время ]


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Перейти:  
razborka
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Русская поддержка phpBB