Текущее время: 20 июл 2019, 04:14

Часовой пояс: UTC + 2 часа [ Летнее время ]


Правила форума


Посмотреть правила форума



Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 78 ]  На страницу Пред.  1, 2, 3  След.
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: Re: Борт журнал Т-3
Новое сообщениеДобавлено: 23 фев 2018, 22:13 
Не в сети
Состоявшийся Волговод
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 21 апр 2013, 23:13
Сообщения: 654
Откуда: Гостомель
Автомобиль: Фольцваген Т-3 1.9D
City: Гостомель
Телефон: 0506819233
Reputation points: 1
Add reputation point Subtract reputation point
oleksandr писал(а):
Китайская помпа и на 24д стоит копейки.Оригинал фольц сколько стоит?А не китай.

Китайскі купляв дві штуки. Хватило обох на рік. Не ходять вони. Поки не зібрав з миру по нитці Совкову. По пам"яті ця помпа Ерлінг.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: Борт журнал Т-3
Новое сообщениеДобавлено: 26 фев 2018, 19:42 
Не в сети
Состоявшийся Волговод
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 21 апр 2013, 23:13
Сообщения: 654
Откуда: Гостомель
Автомобиль: Фольцваген Т-3 1.9D
City: Гостомель
Телефон: 0506819233
Reputation points: 1
Add reputation point Subtract reputation point
Доброго всім.Нові підробиці експлуатації Т-3. Після заміни помпи трабл.Помпа не качає. Або качає дуже слабо. Як виявилось причина в зазорі між крильчаткою помпи, і корпусом (кронштейном). Там має бути не більше 1мм по пам"яті. До того виявилася тріщіна в кронштейні який замінив прогнивший. прийшлось знову їхать на розборку, і мінять. Благо людина не артачилась , а замінила. Помпу постави стару все запрацювало. Загалом два вихідних раком,вбусі торчав тільки мій задній міст. :mrgreen: :mrgreen: facepalm
Чую далі буде smile2 :mrgreen:
Але вроді вже по системі охолодження все поміняв. Нову помпу на роботі буду підганять перепресовкою крильчатки, по прогнившому кронштейну.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: Борт журнал Т-3
Новое сообщениеДобавлено: 01 мар 2018, 09:34 
Не в сети
Клубовец
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 05 ноя 2011, 20:26
Сообщения: 4352
Откуда: Винница
Автомобиль: Ford Taurus '93, Mazda 3 '11
City: Москва
Телефон: (+)79295904711
Reputation points: 29
Add reputation point Subtract reputation point
oleksandr, китайскую помпу на эту машину я в 2012м покупал за 650 гривен, ибо альтернативы не было от слова совсем. А сейчас она и того дороже... Стоял бы там 402й и проблемы б не было

_________________
Скрытый текст:
Изображение


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: Борт журнал Т-3
Новое сообщениеДобавлено: 01 мар 2018, 22:03 
Не в сети
Состоявшийся Волговод
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 21 апр 2013, 23:13
Сообщения: 654
Откуда: Гостомель
Автомобиль: Фольцваген Т-3 1.9D
City: Гостомель
Телефон: 0506819233
Reputation points: 1
Add reputation point Subtract reputation point
Доброго всім.Так точно Вань. Пока своїми ручками помпу не перебереш,та підшипнички гарні не кинеш. Шось не їздить. І саме головне що китай починає тікти. І тіче воно падлюка через підшипнички.Бо запал другої системи. дренажки немає.
Ну і що до ручок своїх. На кінець сьогодні добрався до паливного фільтра. Ну шо вам сказать,це просто жах. Ну працюючи на ціймашинів комерції, і так відноситься до авто на якому заробляєш. Я того не розумію. facepalm
я все грішив на ТНВД, і вже по троху починали ставать дибки шерсть. smile2
Фільтр геть забитий, що була картина втрачання тяги. Але слава Богу банальне раздовбайство. В цьому випадку.
Замінив фільтр. І мотор просто ожив. От тепер видно що це 1.9Д. Ракета. :dance2: :dance2: :dance2:
Звичайно тут може мій косяк по знанням дизеля olen , але приходиться вчиться на ходу.
Фото баланди з фільтра прикладаю, для на глядності розмірів раздовбайства.
Изображение


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: Борт журнал Т-3
Новое сообщениеДобавлено: 02 мар 2018, 06:39 
Не в сети
Супер Волговод
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 25 апр 2011, 10:26
Сообщения: 4660
Откуда: планета "Земля"
Автомобиль: ГАЗ-2410СПГ (на сметане) 1989г.в.
City: Краматорск
Телефон: +З8О5О286О55З
Reputation points: 21
Add reputation point Subtract reputation point
Карпуха, :mrgreen: ну это первое, что нужно делать в купленной б/у машине, заменить все фильтра, масла и жидкости, даже если перед продажей уверяли что всё поменяно.

_________________
Люби, как жену - гоняй, как тёщу!!!

Мой гаражик - http://gaz-club.com.ua/forum/viewtopic.php?f=67&t=20297


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: Борт журнал Т-3
Новое сообщениеДобавлено: 02 мар 2018, 07:55 
Не в сети
Супер Волговод
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 19 май 2011, 19:15
Сообщения: 7238
Автомобиль: ГАЗ 24
City: Киевская обл.Обухов
Reputation points: 27
Add reputation point Subtract reputation point
еще нужно часто менять воздушный фильтр и не лить галимую солярку.5 тис и топливный и воздушный менять.

_________________
Изображение


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: Борт журнал Т-3
Новое сообщениеДобавлено: 02 мар 2018, 15:01 
Не в сети
Супер Волговод
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 21 ноя 2012, 21:21
Сообщения: 1647
Откуда: Кёнигсберг
Автомобиль: ГАЗ 310221
City: Кёнигсберг (Германия)
Reputation points: 13
Add reputation point Subtract reputation point
oleksandr писал(а):
не лить галимую солярку.
Не вариант.
У автора она шаровая, потому "какая есть".


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: Борт журнал Т-3
Новое сообщениеДобавлено: 02 мар 2018, 23:43 
Не в сети
Состоявшийся Волговод
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 21 апр 2013, 23:13
Сообщения: 654
Откуда: Гостомель
Автомобиль: Фольцваген Т-3 1.9D
City: Гостомель
Телефон: 0506819233
Reputation points: 1
Add reputation point Subtract reputation point
Фільтра вже замінив.
То.Вояжер на рахунок соляри. Не факт що даже на брендових АЗС не відхватиш шмурдяка. Питання не в тому шо в мене шарова. Це не значить що болото ,таке яке лив попередний власник. Це просто капец. ДТ нам возять брендові,тут все норм.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: Борт журнал Т-3
Новое сообщениеДобавлено: 12 мар 2018, 22:55 
Не в сети
Состоявшийся Волговод
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 21 апр 2013, 23:13
Сообщения: 654
Откуда: Гостомель
Автомобиль: Фольцваген Т-3 1.9D
City: Гостомель
Телефон: 0506819233
Reputation points: 1
Add reputation point Subtract reputation point
Ну що перші підрахунки. Посидів порахував.Все записував шо куди. З резиною, реєстрацією, запачастюлінами, б/у, і не тільки. 10-ка грн вже зайшла в машину. facepalm smile2 :mrgreen:
Машину вроді більш менш привів до тями.
Шо з цього маю. То це заводка як не дивно в любий мороз дизеля. Від кучі місця всередині чомусь балдію.Вміщається майже все що треба везти, по моїм цілям. Витрата також радує.Майже кемпер.Приємний обзор в їзді. Після Буса вже в легкову не хочеться. в будь яку.
Починаю по троху окультурювать салон. На правах звіту.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: Борт журнал Т-3
Новое сообщениеДобавлено: 13 мар 2018, 00:59 
Не в сети
Супер Волговод
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 10 апр 2008, 14:48
Сообщения: 11642
Откуда: Житомир
Автомобиль: GAZ 31105-2004г,GAZ 2752-2007г
City: Житомир
Reputation points: 5
Add reputation point Subtract reputation point
Карпуха, :thumb
Цитата:
Після Буса вже в легкову не хочеться. в будь яку.

:alc smiile

это как после класса волги не хочется переходить на класс жигулей... :hello:

_________________
2412; 1988; ЗМЗ-402; ГБЦ 92,8мм; ГБО, ПМ 31105,ЗМ-Вольво(3,7)"диски",5МКПП (была)
2752 СОБОЛЬ; 2007;(груз-пас, 7мест);ЗМЗ 405-22,ГБО-4.Wi-Fi,GPS
31105; 2004;ЗМЗ 4062; ГБО-4 Wi-Fi. GPS
водительский стаж
Изображение


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: Борт журнал Т-3
Новое сообщениеДобавлено: 22 апр 2018, 20:27 
Не в сети
Состоявшийся Волговод
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 21 апр 2013, 23:13
Сообщения: 654
Откуда: Гостомель
Автомобиль: Фольцваген Т-3 1.9D
City: Гостомель
Телефон: 0506819233
Reputation points: 1
Add reputation point Subtract reputation point
Доброго всім.Ну шо ж накатаю невеличкий звіт.
Возня вся таж. З ситемою охолодження. З предостанньої заміни корпуса помпи, куда вона прикручується. І після моїх спроб дотянути пару тройку км до дому,коли потікла. Шара не пройшла. Треба було таки тянуть на шворці .
Але як то кажуть то було не все. Мало того що я дав ГБЦ ,,прикурить,,.
Поки їздив з пічкою. Було все більш менш. Хотя тиск після заміни корпуса став в ,,СО,, вище. До прогнивання корпуса.
Але ще більш менш,з пічкою зиму їздив норм. Але як стало жарко, і відключив пічку. Тут все й проявилось. Став випирать антифриз.
Пішли пузирі в бачку. Ну і звичайно їздить нельзя.
Шо ж думаю сам накосячив, треба виправлять. На роботі фрезерую голову. А там свіщі до колодців болтів. Я до аргонщика.
Він скривився.Каже можна в принципі зробить , але в яку суму стане точно не скаже.Знову ж фрезеровка потім.
Приймаю рішення, і нахожу на форумі Бусиків, людину і купую голову. В зборі вже з притертими клапанами,форсунки, вал ГРМ,свічки накала вобщим з усім гамузом.
В підсумку голова стала в 3600грн.Сюди знов порокладка 650грн.І туди ж болти 350грн.
Ну і = 4600грн попадалова. Отаке.
Але як не крути в порівнянні зараз по витраті, блін таки Бусик рулить.
Звичайно можна сказати що ці трабли жруть всю економію.
Але важаю що це як бескінечний спор ставить чи не ставить ГБО.І коли воно окупиться. Саме головне для мене що в кожень день в мене є можливість їздить. Коли вже оккупиться то вже інша справа.
На 10-ці соляри проїзжаю 140-150км. Коли як. А Волга в мене після зимового простою,на 15л газа проїзжає зараз 70км. Може щось там заклякло. Але для 140км треба 30л. Повернулось відчуття не робить зайвих поїздок.
Такі справи.

P.S. Голову вже зробив, чекаю прокладку і болти. Має знайомий привезти.З скидками.
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: Борт журнал Т-3
Новое сообщениеДобавлено: 22 апр 2018, 23:27 
Не в сети
Супер Волговод
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 21 ноя 2012, 21:21
Сообщения: 1647
Откуда: Кёнигсберг
Автомобиль: ГАЗ 310221
City: Кёнигсберг (Германия)
Reputation points: 13
Add reputation point Subtract reputation point
Карпуха писал(а):
А Волга в мене після зимового простою,на 15л газа проїзжає зараз 70км. Може щось там заклякло. Але для 140км треба 30л.
А що заважає відремонтувати та налаштувати "Волгу", щоб не жерла паливо?


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: Борт журнал Т-3
Новое сообщениеДобавлено: 22 апр 2018, 23:35 
Не в сети
Состоявшийся Волговод
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 21 апр 2013, 23:13
Сообщения: 654
Откуда: Гостомель
Автомобиль: Фольцваген Т-3 1.9D
City: Гостомель
Телефон: 0506819233
Reputation points: 1
Add reputation point Subtract reputation point
Доброго. Думав я вже про це. Їздив до газовщика. Місцевого. Сказав то норм для Волги 15л на 100км.Подивився сказав все норм працює.Таке.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: Борт журнал Т-3
Новое сообщениеДобавлено: 22 апр 2018, 23:56 
Не в сети
Супер Волговод
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 21 ноя 2012, 21:21
Сообщения: 1647
Откуда: Кёнигсберг
Автомобиль: ГАЗ 310221
City: Кёнигсберг (Германия)
Reputation points: 13
Add reputation point Subtract reputation point
Якщо двигун буде "не альо", то ГБО тут ні до чого.
Для повноцінної роботи з газом двигун повинен "шепотіти" на бензиновому паливі, бути у бездоганному стані загалом.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: Борт журнал Т-3
Новое сообщениеДобавлено: 22 апр 2018, 23:59 
Не в сети
Состоявшийся Волговод
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 21 апр 2013, 23:13
Сообщения: 654
Откуда: Гостомель
Автомобиль: Фольцваген Т-3 1.9D
City: Гостомель
Телефон: 0506819233
Reputation points: 1
Add reputation point Subtract reputation point
Мотру тисч 10-15-ть від ремонту. Хіба шо свічки замінить. Трамблер електроний. Совок.Провода тесла. Карб 151.на Бензі десь виходить, 11-12л. Зараз не міряв. Поки їзжу на бензі.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: Борт журнал Т-3
Новое сообщениеДобавлено: 17 май 2018, 19:44 
Не в сети
Состоявшийся Волговод
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 21 апр 2013, 23:13
Сообщения: 654
Откуда: Гостомель
Автомобиль: Фольцваген Т-3 1.9D
City: Гостомель
Телефон: 0506819233
Reputation points: 1
Add reputation point Subtract reputation point
Доброго всім. Накатаю звіт для тих хто надумає цей пепелац купувать.Ну шо народ трохи навтикав. facepalm facepalm facepalm :mrgreen:
І вийшли можливо непотрібні затрати . Хотя є тепер в запасі ГБЦ ,форсунки, свічки накалу. olen
Щоб хто не вскочив по незнанню як я.
А причина революціїї в ,,СО,, виявилась до банального смішна. А можливо і фантастична. smile2 smile2 smile2
А суть в тому що всі мої маніпуляціїї, а це правильнне підключення радіатора, (там є різниця як виявилось), термостат викидав, глушив внутрішній контур,виточив штуцер під шланжик, і виводив окремо бачок.
Все це давало єфект, але проблему не вирішувало.Воздух в систему все одно давило.
От сидів яі думав шо ж за чудеса,чому завоздушується ,,СО,,. І остався в моєму списку один пункт, а це шланг контрольки. Який впаяний заводом в основний патрубок взагалі патрубков там багато smile2 ).І йде на розширювальний бачок.
І шо мене ввело в оману так це його товщина. Там 20мм. Ну думаю шо там може забиться.
А виявилось може. На місці припайки до основного патрубка, всередині виявилось стоїть вставка.І тій вставці отвір 5-6мм.
І треба ж було з усієї обширної системи охолодження, з кучою патрубків, мотора. Кусок обрізаного застившого герметика,з носика тюбика герметика,затянуло не куди інше, як в цю грьобану ,,дюрку,, контрольки.
І ,,революція в системі охолодження, Течика гарантовано.
Я розрізав цей патрубок, бо інакше ніяк нельзя було витащить. І відкруткою видавив цей кусочок герметика.
Івуаля п"ять минут рорботи,спрацював клапан на кришці бачка, випустив повітря. я щез радіатора через пробочку випустив.
і всьо.
Я просто був в шоці smile2 smile2 smile2 smile2 smile2
Отака історія. Мабуть я таки лохонувся. olen olen olen olen
Але ж хто міг би подумать. smile2 smile2 smile2 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

P.S. Провіряйте все , даже якщо ви впевнені .
Изображение


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: Борт журнал Т-3
Новое сообщениеДобавлено: 13 янв 2019, 12:35 
Не в сети
Состоявшийся Волговод
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 21 апр 2013, 23:13
Сообщения: 654
Откуда: Гостомель
Автомобиль: Фольцваген Т-3 1.9D
City: Гостомель
Телефон: 0506819233
Reputation points: 1
Add reputation point Subtract reputation point
Доброго всім. Ну шо ж з останнього посту пройшов чималий час, і шлях в експлуатації даного Буса. В якомусь сенсі форумчанин Вояджер мав рацію що до того щоб привести авто в належний стан.
Дуже добре треба вивчати питання стан 35-ти річного авто. Від цього залежить затрати часу,нервів, і в кінцевому підсумку кошти. І в деяких деталях від попереднього власника. Можна було купити дешеве.З моменту відключення пічки, почалися проблеми з СО Замінив радіатор, на новий (хоть і не в ньому косяк був) .Але проблема була з газами в СО. Почитав форуми, купив помпу з ,,прааильною крильчаткою. Потім була повністю капіталу в ГБЦ. Я вам скажу що то ще той гемор. Ремонт ГБЦ дизеля це далеко не бензинові. І після результати ГБЦ , і всім вище вказаним маніпуляціям. Я таки докопався до причин. А причина в мікротріщиня в самому блоку . З цього моменту в мене стало питання. Або Бус продавати за безцінь,або тягнути цей віз до упора.
Мною було прийнято рішення йти далі. Тому був придбаний інший мотор, і заодно КПП була відправлена на переробку на скоростну. Бус поварив на роботі,вимазав. Вчора накінець зліпив. І Бус вже на ходу. Отака історія. Єдине чого боровся, то буде сподобався сама філософія Буса. Як не дивно Волга саме допомогла відновить Буса. Ще подумують й Волгу собі оставтть, якщо будуть такі в мене можливості. От така історія. Дуже добре вивчайте питання про стан древніх авто . В майбутньому стане дуже в пригоді.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: Борт журнал Т-3
Новое сообщениеДобавлено: 13 янв 2019, 12:52 
Не в сети
Супер Волговод
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 08 мар 2015, 18:30
Сообщения: 1616
Автомобиль: ГАЗ 3102 1988 г.в.
City: Киев
Телефон: 063-982-29-47
Reputation points: 16
Add reputation point Subtract reputation point
Карпуха, Старі авто явно не для економії коштів. А Волга - стара добра знайома driver

_________________
Изображение


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: Борт журнал Т-3
Новое сообщениеДобавлено: 13 янв 2019, 13:50 
Не в сети
Супер Волговод
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 28 июл 2010, 16:03
Сообщения: 3678
Автомобиль: волговодство не лечится
City: киев
Телефон: 0978394105
Reputation points: 10
Add reputation point Subtract reputation point
Была капиталка ГБЦ и оказалось что есть микротрещина.. Опрессовка ГБЦ что не делалась?
А насчет 35 летнего авто скажу следующее....
Куда деваются старые кони :???:
У бедных на шее сдыхают facepalm

_________________
Изображение
Изображение
Изображение
Принеси жертву авто- поставь что-нибудь новое!
амортизаторы-KYB, кондиционер,теплообменник VW,ВУТ и ГТЦ BOSCH. силиконовые патрубки Salers technology. Моторедуктор и трапеция стеклоочистителя Стартвольт.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: Борт журнал Т-3
Новое сообщениеДобавлено: 13 янв 2019, 13:54 
Не в сети
Супер Волговод
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 19 май 2011, 19:15
Сообщения: 7238
Автомобиль: ГАЗ 24
City: Киевская обл.Обухов
Reputation points: 27
Add reputation point Subtract reputation point
Да.Помнится мне как я отговаривал от этого динозавра.Да и полфорума тоже.

_________________
Изображение


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: Борт журнал Т-3
Новое сообщениеДобавлено: 13 янв 2019, 14:28 
Не в сети
Супер Волговод
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 24 сен 2011, 22:53
Сообщения: 8465
Откуда: Хмельницкий
Автомобиль: ГАЗ 24.
City: СтарКон.
Reputation points: 53
Add reputation point Subtract reputation point
oleksandr писал(а):
Да.Помнится мне как я отговаривал от этого динозавра.Да и полфорума тоже.


Помница. Но... у нас человек должен сам через всё пройти, что бы это осознать.

А Волгу я бы не продавал. В этой рутинной жизни второе авто лишним не будет никогда. Для пенсионера который только на базар и на дачу ездит, хватит одного, но нам, только два. smiile А лучше три. Ещё Т4 возьми. Вот там точно не пожалеешь, если не убитый. Хотя их тоже не найти таких за дешево.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: Борт журнал Т-3
Новое сообщениеДобавлено: 13 янв 2019, 14:47 
Не в сети
Состоявшийся Волговод
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 21 апр 2013, 23:13
Сообщения: 654
Откуда: Гостомель
Автомобиль: Фольцваген Т-3 1.9D
City: Гостомель
Телефон: 0506819233
Reputation points: 1
Add reputation point Subtract reputation point
То.syavik. Мікротріщина в БЦ. А не ГБЦ. По ГБЦ. Опресовку,повара,заміна форкамери, сальники, клапана критерії сьогодні, фрезерування на американському обладнанні , без форкамери, потім шліфовка з форкамери.
Авто данне купляв тільки з того щоб була можливість на кожен день їздить по своєму хоббі. В цьому плані авто себе оправдувало на 100%. Плюс удобство в користуванні. Згодом зрозумів в процесі. Так для такого віку авто, і за ті коштиякі я придбав. Було наївно надіятись на робоче авто. Треба дуже гарно було вивчати питання, як і писав вище. Тоді б ціна покупки була б набагато менше, і все вийшло на те що , за ту ціну , за яку купив. А так сам винен. Тепер за мот і коробку я не переживаю. Буду займатися салоні таке інше.
Вобщим по грошам. Мотор в повному зборі з усім коштував 13т грн. Переборка КПП 8т грн. З гарантією на пробіг. Далі буду звітувати по мірі експлуатації.
Трохи обезшумить. Саморобною безшумкою. Обклеїв стіродур безшумкою в фользі. Вроді нічого.


То.dakkota. Т-4. За мої кошти ще в гіршому стані. І щоб привести даже до рівня мого Т-3, коштувало б набагато більше. В рази. Але звичайно результат був би краще на багато кращий. Але не тягу. І то був би довгострой.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: Борт журнал Т-3
Новое сообщениеДобавлено: 13 янв 2019, 17:05 
Не в сети
Модератор
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 28 окт 2004, 13:31
Сообщения: 2030
Откуда: Борисполь... почти
Автомобиль: Газ21, газ 2401
City: Борисполь
Reputation points: 5
Add reputation point Subtract reputation point
Когда денег мало, транзит, имхо, был бы дешевле в обслуге. Понятно шо задний привод и все дела, но дешевле.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: Борт журнал Т-3
Новое сообщениеДобавлено: 14 янв 2019, 07:21 
Не в сети
Супер Волговод
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 28 июл 2010, 16:03
Сообщения: 3678
Автомобиль: волговодство не лечится
City: киев
Телефон: 0978394105
Reputation points: 10
Add reputation point Subtract reputation point
Olenevod писал(а):
Когда денег мало, транзит, имхо, был бы дешевле в обслуге. Понятно шо задний привод и все дела, но дешевле.

Те транзиты того времени сейчас такое гнильё что
просто facepalm

_________________
Изображение
Изображение
Изображение
Принеси жертву авто- поставь что-нибудь новое!
амортизаторы-KYB, кондиционер,теплообменник VW,ВУТ и ГТЦ BOSCH. силиконовые патрубки Salers technology. Моторедуктор и трапеция стеклоочистителя Стартвольт.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: Борт журнал Т-3
Новое сообщениеДобавлено: 14 янв 2019, 20:19 
Не в сети
Состоявшийся Волговод
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 21 апр 2013, 23:13
Сообщения: 654
Откуда: Гостомель
Автомобиль: Фольцваген Т-3 1.9D
City: Гостомель
Телефон: 0506819233
Reputation points: 1
Add reputation point Subtract reputation point
Транзити теж дивився. Таки так. Гарна машина гарно стоїть. За мої кошти нічого хорошого не було


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: Борт журнал Т-3
Новое сообщениеДобавлено: 14 янв 2019, 22:58 
Не в сети
Супер Волговод
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 21 мар 2015, 22:25
Сообщения: 1250
Автомобиль: Г24 1977 василёк
City: ЮГВ
Reputation points: 24
Add reputation point Subtract reputation point
https://youtu.be/Sggcwd3fVOM


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: Борт журнал Т-3
Новое сообщениеДобавлено: 15 янв 2019, 09:51 
Не в сети
Модератор
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 28 окт 2004, 13:31
Сообщения: 2030
Откуда: Борисполь... почти
Автомобиль: Газ21, газ 2401
City: Борисполь
Reputation points: 5
Add reputation point Subtract reputation point
Walther писал(а):
https://youtu.be/Sggcwd3fVOM

На Т2 пол Каира ездит, а вот Т3, Т4 у них мало - наверное что то знают :)


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: Борт журнал Т-3
Новое сообщениеДобавлено: 15 янв 2019, 10:41 
Не в сети
Супер Волговод
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 11 май 2013, 20:20
Сообщения: 3363
Автомобиль: ГАЗ 24;2410
City: Харьков.
Reputation points: 55
Add reputation point Subtract reputation point
Цитата:
наверное что то знают

Та что там они знают. Цена, вот и все знания. :mrgreen:

_________________
Volga & Iveсo fan.

Изображение


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: Борт журнал Т-3
Новое сообщениеДобавлено: 15 янв 2019, 17:04 
Не в сети
Супер Волговод
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 21 мар 2015, 22:25
Сообщения: 1250
Автомобиль: Г24 1977 василёк
City: ЮГВ
Reputation points: 24
Add reputation point Subtract reputation point
Olenevod писал(а):
Walther писал(а):
https://youtu.be/Sggcwd3fVOM

На Т2 пол Каира ездит, а вот Т3, Т4 у них мало - наверное что то знают :)

один знакомый , фанат Т3 . воткнул агрегат Ауди 2,8 . выкрасил , выхлоп музло . Агрегат огонь .Но , поскольку я на таком ездил лет 30 назад то могу сказать , его скорость 80-90. потом неуправляемый сундук :mrgreen:


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: Борт журнал Т-3
Новое сообщениеДобавлено: 15 янв 2019, 22:53 
Не в сети
Супер Волговод
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 21 ноя 2012, 21:21
Сообщения: 1647
Откуда: Кёнигсберг
Автомобиль: ГАЗ 310221
City: Кёнигсберг (Германия)
Reputation points: 13
Add reputation point Subtract reputation point
Карпуха писал(а):
В якомусь сенсі форумчанин Вояджер мав рацію що до того щоб привести авто в належний стан.
Це тому, що у мене вєлосіпєда не було є калькулятор.
Ну і я жлоб ще той, не готовий (і не маю бажання) "листати" грошенята на "підйом трупа".

Старі авто, "ретро" - це досить задороге задоволення. Розуміючи це доводиться "бути як усі" і експлуатувати авто більш свіжого року випуску.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 78 ]  На страницу Пред.  1, 2, 3  След.

Часовой пояс: UTC + 2 часа [ Летнее время ]


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Перейти:  
razborka
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Русская поддержка phpBB